Jump to content


Photo

Punerea la "punct" a distributiei


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Cera

Cera

    Membru Level 2

  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 3BG 2004
  • Motorizarea:AVF

Posted 11.02.2008 @ 12:20

Ma poate ajuta cineva? Am patit ceva naspa ce ince nu pot sa imi explic.

S a rupt cureaua de transmisie si s a dat motorul peste cap. Normal trebuie sa aiba o tabla de protectie peste curea pe care sunt scrise semnele dupa care pun motorul la punct. Treaba e ca eu nu mai am acea tabla si motorul e dat peste cap. Are cinva ideea cum as putea sa rezolv aceasta problema. Am stat 4 ore si am incercat toate variantele dupa niste semne care sunt pe fulii dar nu stim cu ce sa le potrivim.

Va rog daca are cineva idee HELP!!!!!!!!

masina vw passat 1.6 benzina carburator 1979


Va multumesc!!

#2 I_am_Stealth

I_am_Stealth
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:AUDI
  • Model:A4 fabricat in 1997
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP AHU

Posted 11.02.2008 @ 14:02

Nu am inteles exact despre ce tabla vorbesti, insa o metoda mai disperata ar fi sa dai jos o bujie si sa vezi in ce pozitie e pistonul. Adica poti vedea pozitia supapelor pe sus iar cu un bat, cu ceva moale poti sa verifici cam pe unde e pistonul si asa vei avea o idee despre unde trebuie sa fi fost semnul. Fa o poza si tu ca atunci e mai simplu.

#3 Rapier

Rapier

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6(8E) 2004 (AVF)
  • Motorizarea:1.9TDi >131CP

Posted 11.02.2008 @ 14:15

Am editat titlul. "Ajutor" nu spune prea multe

#4 florin_b

florin_b
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf V
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 12.02.2008 @ 17:26

Omul vorbeste de pozitia axe cu came !

Nu e mare lucru, trebuie sa pui motorul la 0, adica pistonul 1 sus, delcoul cu distribuitorul spre fisa 1, iar axa cu came o pui cu camele de la cilindrul 1 in sus, egal departate. Asta este, daca nu poti face rost de tabla cu semnul pt axa cu came, va trebui s-o iei din dinte in dinte cu axa cu came.

#5 Cera

Cera

    Membru Level 2

  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 3BG 2004
  • Motorizarea:AVF

Posted 15.02.2008 @ 21:53

le am incercat pe toate. Am gasit pe cineva cu o masina ca a mea si am fost sa ne uitam la semne. culmea culmilor e ca nici cand am pus la aceleasi semne cu alea nu a pornit. Nu m ar deranja daca atunci cand am schimbar garniturile am pus motorul la punct cu pistonul unu sus cu delcoul la fisa unu si a pornit din prima. chiar ne am mirat ce noroc am avut. E acum nu mai vrea sa porneasca nici daca o rog.Treaba e ca motorul e de scirocco 1 GTI dupa cum zice sinucigasul dar motorul se e la fel ca cel original. O fi vreo diferenta prin interior? si ce buna e vorba aia "stai in drum de o saiba"

#6 I_am_Stealth

I_am_Stealth
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:AUDI
  • Model:A4 fabricat in 1997
  • Motorizarea:1.9TDI 90CP AHU

Posted 18.02.2008 @ 18:48

Cred ca nu ma prind eu de ceva aici. Pai eu inteleg ca problema cea mare e sa gasesti pozitia exacta a arborelui cotit atunci cand nu mai ai niciun semn, nu a axului cu came sau a delcoului.

#7 rudolf

rudolf
  • Oraş:Satu Mare
  • Maşina:Audi
  • Model:100
  • Motorizarea:2.5 TDi

Posted 20.02.2008 @ 12:40

Ai cumva cod motor YZ ???

#8 sinucigasu

sinucigasu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk IV 2003
  • Motorizarea:1.9 TDi 74 KW

Posted 21.02.2008 @ 16:30

Cera mic ai faramat motorul de la mine? eu aveam idee cum se face distributia la el .. schema e destul de simpla..dar nu se poate explica ..caut o poza si o uploadez..e f posibil sa fi faramat supapele la el ..si chiar un piston ..incredibil :lol:

Cera mic ai faramat motorul de la mine? eu aveam idee cum se face distributia la el .. schema e destul de simpla..dar nu se poate explica ..caut o poza si o uploadez..e f posibil sa fi faramat supapele la el ..si chiar un piston ..incredibil :huh:

cred ca e destul de explicita poza: axa cu came tre sa aiba pozitia din poza adica pe fata si pe spatele axei ai niste puncte(cel de pe spate tre sa fie razant cu capacul de la axa cu came ,scoti prima bujie si bagi surubelnita si vezi daca e sus...apoi fulia si arborele care invarte delcoul vezi in detaliu au doua semne acestea doua tre sa se pupe exact..dupa care strangi intinzatorul si vezi ca , cureaua sa poata sa se miste in jurul axei proprii la 45 de grade..atunci e suficient de intinsa...succes

Attached Files



#9 Cera

Cera

    Membru Level 2

  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 3BG 2004
  • Motorizarea:AVF

Posted 26.02.2008 @ 14:10

sper sa nu se fi intamplat nimic in el ca imi iau gatul. O sa ma duc cu schita asta sa vad ce o sa rezolv.Sper sa fie bine dar tot il fac eu. Pana o sa il fac cred ca o sa ma interesez si de o caroserie ca daca fac motorul sa mearga in parametrii optimi sunt sanse sa nu ma mai tina caroseria. poate imi da cineva niste idei de intarire niste bari / tzevi pe undeva ...nu stiu .
O sa va tin la curent cu ce am facut . MULTUMESC MULT

#10 Cera

Cera

    Membru Level 2

  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 3BG 2004
  • Motorizarea:AVF

Posted 27.02.2008 @ 17:27

Azi am declarat razboi cu masina mea.

Sinucigasu a ajutat schita pe care mi ai dat o tu. acum motorul se invarte foarte usor si parca nu se mai chinuie. Dar din pacate in loc sa ii aud glasul astazi am auzit doar cateva rateuri puturoase. asa ca eu cred ca s a mutat problema pe la aprindere.maine mergem la specialist ca nu mai tine cu joaca. ORI EU ORI EA

#11 Cera

Cera

    Membru Level 2

  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:passat 3BG 2004
  • Motorizarea:AVF

Posted 03.03.2008 @ 09:03

S a rezolvat problema! Disgnosticul : Supape indoite (cum nu am mai vazut pana acum) cred ca la 45 de grade :icon_thumright: , pompa de ulei nefunctionala (curios) :P . In fine am schimbat chiulasa si pompa de ulei si masina toarce ca o pisicutza. Azi o scoatem la plimbare. abea astept
multumesc celor care mi au sarit in ajutor si sper sa pot fi si eu de folos candva.

Edited by cera_mic, 03.03.2008 @ 09:05.


#12 nik_driver

nik_driver
  • Oraş:Giurgiu
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 3 syncro 1993
  • Motorizarea:1.8 66cp

Posted 02.02.2011 @ 15:05

salutare am o mare problema cu masina mea golf3 syncro clasica 1993 an fabr pe la 100 km la ora cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie am un troncanit la motor as vrea daca se poate sa ma ajute cineva!!!! am desfacut cureaua de la distributie dar acu nu mai stiu cum sa gasesc punctele sa o pun la loc as vrea daca se poate sa imi dea cineva o poza cu punctele la distributie sa o pornesc si eu ca la mecanic nu mai merg ca este jale fiecare cu cate o varianta dar nici unul nu o pune la punct

#13 dodo87

dodo87
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 3
  • Motorizarea:1.8

Posted 07.07.2013 @ 08:14

la mine se incalzeste motorul prea tare si nu mere rotund asa cum ar treb..e posibil sa fie sarita de la punct?am mai tras,o si deasta intreb..



#14 floro_st205

floro_st205
  • Oraş:Bârlad
  • Maşina:vw,toyota,honda
  • Model:buggy '69
  • Motorizarea:1.5 50cp

Posted 07.07.2013 @ 21:04

da e posibil

da un cod motor sa-ti dau schema


Edited by floro_st205, 07.07.2013 @ 21:05.


#15 catalin_2401

catalin_2401
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 6
  • Motorizarea:1.4 tsi-160hp

Posted 12.01.2015 @ 21:12

Salut.am si eu un golf 6, motor 1.4 tsi-160 cai dsg..am schimbat de curand distributia pe lant (se lasase) si mergea f urat, gen in 3 pistoane..dupa ce am schimbat distributia imi da eroarea 000022( sensorg40/ sensor g28)...mentionez ca am schimbat sensorul g40..se poate sa fie de la sensor sau nu e distributia pusa la punct?? Masina merge bine in ture mari, dar in ture mici parca se ineaca, gen cand nu calci ambreiajul cum trebuie..multumesc
Salut.am si eu un golf 6, motor 1.4 tsi-160 cai dsg..am schimbat de curand distributia pe lant (se lasase) si mergea f urat, gen in 3 pistoane..dupa ce am schimbat distributia imi da eroarea 000022( sensorg40/ sensor g28)...mentionez ca am schimbat sensorul g40..se poate sa fie de la sensor sau nu e distributia pusa la punct?? Masina merge bine in ture mari, dar in ture mici parca se ineaca, gen cand nu calci ambreiajul cum trebuie..multumesc


Edited by C o s m i n, 15.01.2015 @ 10:53.
mutat


#16 Al Bundy

Al Bundy

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 12.01.2015 @ 21:45

Nu e pusa bine la punct daca ai eroarea de implausible corelation.



#17 catalin_2401

catalin_2401
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 6
  • Motorizarea:1.4 tsi-160hp

Posted 12.01.2015 @ 21:55

Pai si mergea ok, daca nu era bine pusa la punct? Ca are momente cand merge bine in turatii mici, si momente cand vibreaza toata masina si are simptome sa se Opreasca..am fost la mecanic si a zis ca distributia este bine, si ca se poate sa fie de la sensoru g28...merita sa platesc manopera pt sensorul g28, sau este sigur de la distributie..mentionez din nou ca masina merge super ok in turatii mari chiar si peste 2000 rpm...sub 2000 face figuri

#18 gctinvalentin

gctinvalentin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:cu doua picioare
  • Motorizarea:1 cal si o iapa

Posted 12.01.2015 @ 22:08

Distributia nu a fost pusa cum trebuie,eroare in sine iti spune mai mult decat trebuie...nesincronizarea intre senzorul de axa si senzorul de vilbrochen=distributie defectuasa...in primul rand tsi-urile sunt foarte pretentioase la distributie daca nu ai calele respective date de fabricant si nu chinezariile cumparate de pe internet facute dupa un desen tehnic acasa la strung sau mai stiu eu ce iti este aproape imposibil...deci mai mult ca sigur distributia nu este pusa cum trebuie



#19 catalin_2401

catalin_2401
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:vw
  • Model:golf 6
  • Motorizarea:1.4 tsi-160hp

Posted 12.01.2015 @ 22:15

Mecanicul baga mana in foc ca distributia este ok..nu am factura pe manopera( am cumparat eu lantul, intinzatorul,sinele de ghidaj, tot kitul de la vw) si am facut-o la un service..problema e ca nu am factura, dar am stampila cu service-ul lui in cartea service care atesta schimbul..daca tot o nege ca nu e de la distributie ,pot sa chem opc la el?sau sa fac reclamatie? Normal eu nu ar mai trebui sa mai platesc manopera, ca am platit o data, si nu e vina mea ca s-a gresit

#20 gctinvalentin

gctinvalentin
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:cu doua picioare
  • Motorizarea:1 cal si o iapa

Posted 12.01.2015 @ 22:26

da este de ajuns stampila in caietul de service ca dovada ca acolo sa inlocuit distributia...dar poti vb pe cale amiabila bai omule eu pana sa schimb distributia nu aveam eroarea asta...care nu este o eroare de poti circula cu masina...dar omul probabil habar nu are cat de grava este situatia de nu vrea sa verifice daca a pus distributia bine






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users